Επανεξέταση της μελέτης οδού στο Δήμο Ν. Ιωνίας Βόλου

15-07-2008

Προς τον κ. Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.

Θέμα: Επανεξέταση της μελέτης κατασκευής οδού στο Δήμο Ν. Ιωνίας Βόλου

Σχετ.: - Οι ερωτήσεις μας 4776/21-1-2008 & 7202/26-2-2008 και σχετικές απαντήσεις

Όπως είναι γνωστό στο Βόλο εκτελείται από το ΥΠΕΧΩΔΕ η εργολαβία «Ολοκλήρωση έργων Παράκαμψης Βόλου από Α/Κ Λαρίσης έως Γορίτσα». Μέσα στην εργολαβία αυτή είναι και το παρακλάδι του περιφερειακού μέχρι το Συνεδριακό Κέντρο της Ι.Μ. Δημητριάδος, όπου, όπως προβλέπεται από την αρχική μελέτη του έργου το έτος 2000 διασταυρώνεται ανισόπεδα με την σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Λάρισας, υπογειοποιώντας τον δρόμο προς Μελισσάτικα κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές που σήμερα καταργούνται.

Σε απαντήσεις σας στις αντίστοιχες ερωτήσεις μας για τη δαπανηρή και άχρηστη πλέον υπογειοποίηση του δρόμου κάτω από τις καταργούμενες γραμμές, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «κατά τη φάση εκπόνησης της μελέτης δεν υπήρξε πληροφόρηση σχετικά με τη σχεδιαζόμενη κατάργηση της γραμμής του ΟΣΕ. Το ΥΠΕΧΩΔΕ, με τα νέα δεδομένα που αφορούν στην κατάργηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής, εξετάζει το ενδεχόμενο τροποποίησης της μελέτης στην οδό προς Μελισσάτικα». Επίσης ότι «οι εργασίες που έχουν ξεκινήσει είναι προκαταρκτικές (καθαρισμός εδάφους) κατά συνέπεια δεν διαμορφώνονται συνθήκες που καθιστούν αδύνατη την τροποποίηση της μελέτης στην οδό προς Μελισσάτικα μετά μάλιστα την κατάργηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής».

Μετά τις ερωτήσεις μας πράγματι σταμάτησαν οι εργασίες της άχρηστης και δαπανηρής υπογειοποίησης του δρόμου κάτω από τις καταργούμενες γραμμές, ενώ οι εργασίες της οδικής σύνδεσης του Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλίας της Ι.Μ. Δημητριάδος με τον περιφερειακό συνεχίζονταν κανονικά. Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε από την Δημοτική Κίνηση «Ν. Ιωνία αννθρώπινη πόλη» και κατοίκους της περιοχής ότι αυτές τις μέρες ξανάρχισαν οι εργασίες της υπογειοποίησης του δρόμου.

Προκειμένου να μη σπαταληθούν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για το άχρηστο πλέον αυτό έργο, κρίνεται αναγκαίο να γίνουν ανισόπεδοι κόμβοι στο ίδιο έργο του περιφερειακού δρόμου έκει που σήμερα υπάρχουν δύο άκρως επικίνδυνοι ισόπεδοι κόμβοι (της Αγ. Βαρβάρας και των Μελισσατίκων). Ερωτάται λοιπόν ο κ. Υπουργός:

Ο εργολάβος συνεχίζει αυθαίρετα και με ευθύνη του τις εργασίες κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου της οδού Μελισσατίκων με τις καταργούμενες σιδηροδρομικές γραμμές;
Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει δώσει εντολή για συνέχιση των εργασιών, ενώ έχει πλέον την πληροφόρηση για την καταργούμενη σιδηροδρομική γραμμή;
Τί σκοπεύει να πράξει, ώστε να βελτιωθεί συνολικά ο περιφερειακός δρόμος του Βόλου;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Μιχάλης Παπαγιαννάκης

Ευαγγελία Αμμανατίδου Πασχαλίδου

Leave a Reply